Griežtas, kategoriškas, nemandagus, bet teisingas DOKUMENTAS. Sąlygos, taisyklės, principai, dėsniai, faktai, paaiškinimai, išaiškinimai, įspėjimai, perspėjimai, rekomendacijos.

Skyrelis skirtas ypatingiem (VIP) asmenim su ypatingais poreikiais ir ypatingu realybės suvokimu. (Esant jautrios psichikos -> skaityti nerekomenduojama!)

stich
  1. Įrenginys atneštas remontui – negali būti ir nėra nei naujas nei “beveik naujas”. Jis pagal faktą naudotas.
  2. Skysčiais apipiltiem įrenginiam -> garantijos nesuteikiamos. Pylėt vieną kartą, pilsit ir antrą kartą. Apipilta elektronika gadinasi ir toliau, oksidacija yra prisdabdoma, galbūt panaikinama iki 99,99%, tačiau cheminiai procesai gali tęstis)
  3. Po sutaisymo, garantija (30d.) yra skirta pasitikrinimui ar daiktas veikia po sutaisymo, bet tai nėra daikto draudimas nuo pakartotinio sugedimo/sugadinimo ar nelaimingų įvykių, dėvėjimosi, mechaninių pažeidimų, cheminių ar kitokių gadinimosi procesų. Pvz.: supisus iš naujo ekraną po ekrano pakeitimo pas meistrą – naujas ekranas dovanų neduodamas. Nuolaidos žioplumo atveju netaikomos. Nebent meistras geroj nuotaikoj. Bet taip būna retai. Meistro įprasta (normali) būsena yra -> piktas, nuo žodžio: laukinis, pasiutęs, necivilizuotas, neišauklėtas, nelabas, griežtas, tiesus, tiesmukiškas, teisus ir teisingas arba bet kuris nors kitas žodis iš čia: http://sinonimas.lt/sinonimai/p/piktas/ (jeigu esate jautrios psichikos asmuo) arba iš čia: https://etimologija.baltnexus.lt/?w=aršus (jeigu esate ne itin jautrios psichikos asmuo + dar skaitote knygas, domitės pasauliu, savo gyvenimu, savo galva + dar turite kažkokį minimalų išsilavinimą, kad ir žemesnį nei profesinis (tinka netgi universitetinis bakalauras, magistras, profesinis bakalauras, doktorantūra, aspirantūra, neformalios studijos arba tiesiog, kad jumis didžiuotųsi jūsų mama.).
  4. Už programinės įrangos legalumą įrenginiuose atsako pats vartotojas (Atnešto remontui, profilaktikai, atkūrimui, testavimui ar atnaujinimui ir t.t. daikto savininkas).
  5. Jei reikalingas įrenginyje esančių duomenų išsaugojimas – meistras tą gali padaryti, tačiau duomenim ir jų saugojimui garantija nėra suteikiama. Todėl rekomenduojama turėti duomenų kopijas patiems. Nes pasitaiko atveju, kai perrašymo/taisymo metu laikmena pastringa ir perkėlimo procesą tenka nutraukti rankiniu būdu, ko pasekoje duomenys tiesiog neišsisaugo, net jeigu prieš atnešant taisyti – jie buvo. Šiais laikais yra flešiukai, google drive, išoriniai kietieji diskai. Netgi kompaktai. Jeigu turite kokį nors svarbų dokumentą, kuris kainuoja milijoną – prieš remontą įsikelkite jį į flopiką ir įbetonuokite kur nors niekam nežinomo pastato sienoje, kad reikalui esant galėtumėte susigrąžinti.
  6. Meistras neatsako už pamirštus ir nežinomus slaptažodžius. Jei po programinės įrangos perrašymo įrenginys prašo kokio nors kodo įvedimo ir klientas jo nepamena arba daiktas yra ne jo – meistras tokiu atveju neatsako už tolimesnes pasėkmes. Jeigu meistras klausia slaptažodžio, tai reikia atsakyti “slaptažodis”, o ne “šitas” arba “šitas gal”,  “nežinau, pamėginkit kurį nors, kažkuris turėtų tikti”.
  • Visiem paranojikam dėl duomenų konfidencealumo -> meistrui giliai vienodai jūsų asmeninis gyvenimas. Jis neturi laiko jumis domėtis. Kaupti jūsų duomenis savo kompe ar kažkaip kitaip už dyką atlikinėti kokius nors judesius. Slaptažodžiai yra klausiami tik tam, kad galima būtų tvarkyti kliento kompą, telefoną ar kažkokį kitą daiktą, taip pat: daryti diagnostiką, išsaugoti kliento failus pačio kliento labui ir pan., o ne, kad žiūrėti jūsų vestuvines, pornografines, pusiau pornografines ar tiesiog erotines fotografijas. Pilnas internetas jūsų nuotraukų, jos niekuom nesiskiria nuo kitų žmonių gyvenimų. Nesijauskite tokiais išskirtiniais. Jūs niekam nesate įdomūs tiek kiek galvojote iki skaitant šį dokumentą.
  1. Po programinės įrangos perrašymo gali būti pasikeitusi programinė įranga. Gali nebebūti kurių nors programų. Saugomi tik konkrečiai nurodyti duomenys. Nėra tokio folderio kaip “saugokit viską” yra tik konkrečios lokacijos, pvz: C:/desktop/nuotraukos. Liežuvis duotas tam, kad pasakyti.
  2. Diagnostika atliekama tik tom problemom, kurias įvardino klientas. Nėra paslaugos “pažiūrėkite viską ir taisykite, kad viskas veiktų”. Diagnostika bei taisymas atliekami pagal nusiskundimą ir arba pageidavimą. Pvz.: nėra garso. Tokiu atveju aiškinamasi kodėl nėra garso ir taisoma garso nebuvimo problema. Patikrinamos ir kitos funkcijos, kiek įmanoma “nuo dūšios” arba kiek meistrui atrodo būtina, atsižvelgiant į to momento meistro nuotaiką ir prioritetus. Tačiau nėra suteikiama garantija, kad sutaisius garsą – susitaisys ir kiti gedimai, apie kuriuos klientas neužsiminė absoliučiai nieko. Meistras – ne orakulas. Tai tiesiog žmogus, mokantis surasti blogą detalę ir ją pakeisti į geresnę nei bloga detalę (jei yra poreikis – galima ir atvirkščiai, viskas priklauso nuo atlygio).
  3. Jeigu klientas atneša savo detales ir viską žino geriau nei meistras bei nori mokėti tik už pakeitimo paslaugą, nedarant jokios diagnostikos – tokiu atveju imamas 50% avansas. Avansas nėra grąžinamas net jeigu įdėjus detalę ir viską pajungus paaiškėja, kad kliento detalė yra b****, o ne detalė (liaudiškai – brokas). Taip pat meistras negarantuoja, kad tą neveikiančią detalę galima bus išimti vėl ir grąžinti klientui būsenoje “nauja ir puikiai veikianti”. Trumpai tariant: kai detalės yra pačio kliento – garantiją sau suteikia pats klientas. Meistras garantuoja tik detalės įdėjimą, bet ne faktą, kad tai padės ir viskas veiks. Kadangi diagnostiką atliko (arba neatliko) pats klientas.
  4. Po taisymo visada galima aptikti remonto bei ardymo žymių. Neišsigąskite, tai nereiškia vinies kalimo į korpusą, pjaustymo “bulgarke”, ar skersai išilgai tyčia padaryto matomoj vietoj įbrėžimo su dvimetriniu specializuotu, tyčiniams įbrėžimams pritaikytu braižytuvu ir gadintuvu. Kalba eina apie tai, kad kai kurių daiktų savybės yra tokios, kad taisymo metu gali šis bei tas įskilti ar išlūžti arba prasiganyti velniop, jeigu:
  • daikto korpuso fiksatoriai yra silpni ir nepatvarūs 
  • daiktas ardytas iki meistro
  • daiktas turėjo mechaninių pažeidimų iki prisiliečiant meistrui
  • daiktas prastos kokybės arba jo konstrukcija tokia, kad jis yra neardomas ir vienintelis variantas patekti į jo vidų – laužti naudojant jėgą ir po to klijuoti.
  • daiktas buvo atneštas nenaujas, sugedęs, ne prekinėj būklėj, ne prekinėj išvaizdoj, su minimaliais, smulkiais, dideliais, vidutinio didumo ar stambumo, vos vos matomais, micro, nano, pico pabraižymais matomais tik per mikroskopą.
  1. Remonto tikslas yra padaryti, kad daiktas veiktų, o ne, kad daiktą galima būtų kam nors perparduoti kaip naują, neardytą, nenaudotą, kątik ištrauktą iš parduotuvės vitrinos. Tad jeigu klientas užsiima perpardavinėjimais (ta prasme – jis yra perekupas ir toliau bus vadinamas ne klientu, o “perekupu”), t.y. iš kažkur gauna dykai, randa savartyne ar perka už pinigus neveikiančius daiktus ir po to juos bando atnešti meistrui bei po remonto juos parduoti kaip naujus ar kaip netaisytus ir neardytus – meistro pozicija yra tokia, kad garantija nesuteikiama absoliučiai, visiškai, nei biškio, nei kiek. Trumpai tariant – “vapše” (visiškai) nesuteikiama. Meistras neaptarnauja “perekupo” klientų. Pretenzijas dėl daiktų kokybės – “perekupas” turi teisę pareikšti ten kur pirko, gavo arba nu*yzdino (pasisavino neatsiklausęs).
  1. Meistro prioritetas padaryti viską normaliai ir taip, kad nereikėtų po to perdarinėti papildomai, todėl jeigu klientas besąlygiškai reikalauja darbus atlikti greičiau nei meistras fiziškai tą gali – meistras neatsako už darbų kokybę. Kadangi normaliai kokybei užtikrinti reikalingas susikaupimas. Skubant susikaupimas būna prastesnis. Ir apskritai, skubėti – NEGALIMA
  2. Meistras pasilieka teisę neperdarinėti užsakymo nemokamai, jeigu klientas nekonkrečiai įvardino ko norėjo arba pamiršo ką nors įvardinti ko jam reikėjo. Pvz.: atnešė navigaciją ir pageidavimas yra “įkelti anglijos ir europos žemėlapį”. Šiuo atveju klaida skaitoma, kai meistras neįkelia anglijos žemėlapių. Jeigu po darbų nėra kokios nors Europos dalies ar šalies – tai nesiskaito kaip meistro brokas, kadangi kiekvienas žmogus skirtingai gali interpretuoti kas yra “Europa”. Vienam Rusija – Europa, kitam – ne. Vienam -Lietuva yra centrinė Europa, Kitam rytinė. Taip pat įkeltų šalių kiekis tiesiogiai priklauso nuo aparato atminties. Ne visada įmanoma numatyti, kad pvz 3 iš 10-ies kliento norimų šalių netilps. Tą pamatyti galima tik vykdant įkėlimo procesą. Tad tai irgi nesiskaito kaip meistro “brokas”. Meistras nesigilina į kiekvieno kliento įsivaizdavimą apie geografiją, pasaulį, objektus, daiktus ir t.t. Meistras vadovaujasi tikraisiais daiktų pavadinimais ir supranta viską pažodžiui (pagal savo turimą suvokimą, o ne pagal tarptautinius, tarplanetinius, tarpgalaktinius standartus, kadangi meistras kosmose dar nėra buvęs)
  • Chirurgas: – kurią koją labiau skauda?
    Pacientas: – turbūt abi…
    Chirurgas: – na, abi tai abi…
  • Formuluokite savo nusiskundimus trumpai ir aiškiai ir nereikės rašyti pretenzijų ar skųstis aptarnavimo kokybe.
  1. Programoms, operacinei sistemai ir kitiems programiniams dalykams – garantija nesuteikiama, nes:
  • klientas pakartotinai gali ką nors nuspausti ir sugadinti pats (ir tą būtinai padarys, antraip nebūtų tokių profesijų kaip: meistras, gydytojas, ugnegesys ir t.t.)
  • operacinę sistemą gali atnaujinti pats operacinės sistemos gamintojas per internetą (su meistru nesusiję, nes meistras tuo metu yra kitoje lokacijoje nei gamintojas, vartotojas, vartotojo daiktas)
  • naudojant internetą galima pasigauti virusą
  • gamintojai visada palieka broką savo programinėse įrangose. Tai normalu. Toks gyvenimas.
  1. Meistras neatsako už komunikacijos grandinę iš kliento pusės. Pvz jeigu kompiuterį taisyti atnešė klientas, o jo nurodytu numeriu atsiliepė kliento: žmona, draugas, vyras, sūnus, dukra, draugas, priešas, kaimynas, kaimyno draugas, sugyventinis ar bet koks kitas asmuo ir pasakė, kad kaina tinka, o atsiėmimo metu klientas tvirtina, kad “ne, netinka, aš taip nesakiau” – laikoma, kad abu žmonės sutiko su kaina ir tarpusavyje buvo jau susitarę bei su visom remonto sąlygom, kurios buvo praneštos telefonu, raštu ar gyvai bei kurios yra šitame dokumente – sutiko. Pas kai kuriuos žmones namuose būna vienos smegenys ant dviejų. Aš tą suprantu ir nieko nesmerkiu. Bet meistras sprendžia – pats.
  2. Garantija iš karto nutraukiama, jeigu klientas po remonto pradėjo daiktą ardyti pats arba nunešė kitam meistrui pažiūrėti, pataisyti, pakrapštyti, supisti, sugadinti ir t.t. Esant nusiskundimams po remonto – visada pirmoje vietoje rekomenduojama pasiskambinti meistrui, kuris taisė paskutinis (Bet geriau to ir nedaryti. Principe, galite ardyti ir daryti su savo daiktu ką tik norite po remonto). Arba jeigu jau viską išmanote patys ir nusprendėte patys ardyti, taisyti, tapti meistru -> youtube + google + atsuktuvas + lituoklis = sėkmės darbuose.
  3. Meistras gali atsisakyti priimti daiktą tiek remontui tiek apžiūrai, jeigu įvyko nesusipratimas ar nesusikalbėjimas. Pvz.: klientas telefonu paklausė “ar taisote televizorius”, meistras atsakė “taip”. Klientui atnešus netaisomo modelio ar tipo televizorių – laikoma, kad klientas pats nepasidomėjo ar būtent jo turimas televizorius yra meistro taisomų daiktų sąraše. Pvz.: televizorius senas, kineskopinis arba tokio gamintojo, kuriam meistras neturi detalių. Tokiu atveju meistras neįsipareigoja klientui kompensuoti kuro ar kitų patirtų išlaidų transportuojant daiktą iki jo dirbtuvių. Kad išvengti tokių nesusipratimu – rekomenduojama atsiųsti daikto nuotrauką el. paštu ir paklausti ar toks daiktas remontuojamas būtent su tokiu gedimu, o ne vežti tiesiai “aklai” su viltim “gal priims”. Taip pat meistras gali nepriimti daikto šiaip sau, be jokios paaiškinamos priežasties.
  4. Meistras nekompensuoja sunaudoto kuro, laiko, pinigų ir kitų resursų, kuriuos klientas naudojo tam, kad atvykti iki meistro, net jeigu daiktas atvežamas ne pirmą kartą. 
  5. Meistras neatsako už kliento asmeninius planus, kurie buvo iš dalies susiję su priduoto taisymui daiktu. Tai reiškia, kad jeigu klientas buvo suplanavęs kokią nors kelionę ar įvykį, kuriam reikalingas tas daiktas ir buvo tartąsi, kad darbai bus padaryti iki kelionės pradžios ir meistras nespėjo atlikti darbų iki sutarto termino – tokiu atveju meistras neįsipareigoja atsakyti už:
  • žlugusias atostogas
  • prarastą darbą
  • sugadintą reputaciją
  • bakalaurinio darbo laiku neparašymą
  • skyrybas su sutuoktine (-iu)
  1. Meistro rekomendacija – iš anksto rūpintis, kad daiktai nuolatos veiktų, o ne paskutinę minutę “čia ir dabar” prieš šventę ar kokią nors svarbią dieną.
  2. Meistras neįsipareigoja ir visiškai atsisako kompensuoti moralinę žalą, kurią patyrė klientas. Kadangi moralinė žala yra subjektyviai suvokiamas terminas. Ir niekas negali paaiškinti kas tai per žala. Moralinė žala – neegzistuoja ir jos neįmanoma išmatuoti jokiais matavimo prietaisais. Gali būti fizinė arba materialinė žala. Gali būti biologinė, mechaninė ar kitaip apčiuopiama bei patikrinama žala, bet tik ne moralinė žala. Meistras šiuo dokumentu iš anksto įspėja, jog yra Moralinis Invalidas ir tuom didžiuojasi. Ir nesupranta jokių moralinių žalų. Meistro pozicija yra tokia, kad jausti moralinę žalą – yra jaučiančiojo moralinę žalą asmeninis pasirinkimas. Kadangi niekas nedraudžia tokios žalos nejausti ir tiesiog džiaugtis gyvenimu.
  3. Meistras nekaupia kliento duomenų ir negali antrą kartą atnešto taisyti daikto padaryti “kaip buvo prieš tai” ar “kaip buvo prieš savaitę”. Kad nebūtų nesusipratimų – siūloma konkrečiai dėl visko tartis dar prieš paliekant daiktą. Kai kurie darbai yra padaromi taip, kad grąžinti daikto į ankstesnę būseną yra neįmanoma.
  • Pvz.: buvo atneštas daiktas su pageidavimu – “tvirtai suklijuoti”, bet po kurio laiko daikto viduje kažkas sugedo ir tvirtas suklijavimas trukdo ardymui.
  1. Garantija nesuteikiama, jeigu kliento pageidavimu buvo atliekama tik dalis darbų. Pvz.: meistras nustatė du gedimus: blogas kompiuterio krovimo lizdas ir užsikimšusi dulkėmis aušinimo sistema, o klientas išgirdęs apie abu gedimus – nusprendžia, kad
    jam finansiškai neapsimoka taisyti visko 100% tad pasirinko vien krovimo lizdo keitimą. Tokiu atveju meistras neatsako už tai, kad kompiuteris gali perkaisti ar išsijungti, nes tai nesusiję su krovimo lizdo keitimu.
  2. Garantija yra suteikiama atliktiems darbams. Kartais – detalėm (taip būna retai ir taip būna su sąlyga, kad tai meistro detalės, ne kliento). Garantija nesuteikiama: “grožiui”, sanitarinei daikto būklei. Tai reiškia, kad po remonto, jeigu daiktas iki remonto buvo riebaluotas, apdulkėjęs ar kitaip išteptas iki atvežantį jį meistrui – meistras už suderintą remonto kainą papildomai neatlieka jokio valymo, blizginimo, poliravimo ir pan. Visus pageidavimus rekomenduojama derinti iš anksto ir prieš paliekant išsiaiškinti visus jums rūpimus klausimus. Jeigu klientui buvo perduotas pirkimo dokumentas (ne meistro išduotas, o detalės tiekėjo, pardavėjo, gamintojo) už detales – klientas įsipareigoja pats saugoti pirkimo dokumentą ir dėl detalės broko kreiptis į detalės tiekėją, gamintoją, pardavėją arba jų įgaliotą garantinį servisą. Meistras atsako tik už atliktiems darbams suteiktą garantiją. Detalių negamina ir jomis neprekiauja. O jei prekiauja – tai ne naujom ir be garantijos.
  3. Gali pasitaikyti atveju, kad daiktas taisomas kitoje vietoje nei daiktas priduotas. Taip būna labai retai. Bet kartais būna. Tokiu atveju skubiai paprašius daiktą grąžinti “čia ir dabar” – grąžinimas gali užtrukti iki savaitės arba gerokai ilgiau. Tol kol nebus fizinės galimybės atiduoti klientui daikto. Taip pat ir apskritai betkokiais atvejais, betkokiom aplinkybėm ir betkokiom sąlygom – daikto remontas, atidavimas, surinkimas, perdavimas – visuomet gali trukti ilgiau nei savaitė. Nepriklausomai nuo to kiek tas daiktas klientui morališkai, dvasiškai, materialiai ir visom kitom prasmėm – be galo svarbus ir reikalingas “nors tu mirk”.
  4. Meistras nekompensuoja jokių “moralinių žalų”. Nes moralinė žala yra toks žalos tipas (pagal wikipedia, čia ne AŠ sugalvojau), kuris materialiai yra neišmatuojamas ir faktiškai niekaip neįrodomas. Tai, kokią žalą jaučia ir ką jaučia bei apytiksliai kiek eurų moralinės žalos jaučia moralinį “skausmą” išgyvenantis žmogus – yra jo asmeninis išgyvenimas , įsivaizdavimas, interpretacija, haliucinacija, tikėjimas iliuzijomis ir/ar savęs statymas į aukos poziciją. Moksliškai moralinė žala nėra įrodoma. Nes tai nėra mechaniškai apčiuopamas ir moksliškai ištiriamas dalykas. Dvasiniai išgyvenimai – tai nėra fizika ar matematika. Moralinė žala negali būti nei apskaičiuojama naudojant skaičiuotuvą, nei išmatuojama metrine liniuote. Tad vadinasi ir žalos dydis yra subjektyvus arba jo tiesiog nėra. Tad dėl visų dvasinių ir psichologinių problemų – lankykitės pas kunigą, raganą, būrėją, psichologą ar kokį nors kitokį gyvenimo guru, guodėją, išklausytoją, gailesčio kupiną specialistą ar kitokį pozityvaus mąstymo motyvatorių bei “influencerį”. Šiame servise – dirba techninio mąstymo asmuo, kuris tiesiog kažką suprantą apie kompus ir elektroniką. Išklausyti, suprasti, paguosti ar kaip nors pagrąžintai rožinėm spalvom išdažyti pranešimą apie tai, kad daiktas vis tik nepasitaisė ar, kad kažkas gavosi ne taip kaip norėjosi klientui – nėra techniko talentas, atsakomybė, įsipareigojimas, prievolė ir t.t.
  5. Jeigu klientas dėl ko nors įsižeidė, jeigu jam (ir apskritai visiem kas egzistuoja) meistro balso tonas, išvaizda, bendravimo stilius pasirodė grubus, nemalonus, arogantiškas, šlykštus, ar kitaip jums nepatinkantis bei užgaunantis jūsų “emocijas” ir “jausmus” ar kitokius subjektyviai vertinamus ir įsivaizduojamus dalykus – klientas turi teisę susidaryti nuomonę apie meistrą bei rašyti apie jį visur kur nori: internete, ant sienų, knygose, straipsniuose ar kur tik jam šaus į galvą.Šis punktas yra apie tai, kad priduodami daiktus remontui – iš anksto sutinkate, kad isterija paremti komentarai – nėra faktai ar argumentai. Komentarai lieka komentarais. Komentuoti ir turėti savo nuomonę bei ją reikšti gali kiekvienas šioje planetoje gyvenantis asmuo. Tą daryti nėra draudžiama. Meistras netgi už tai, kad žmonės netylėtų jeigu jiems kažkas nepatinka. Tad kai klientas grąsina kalbomis apie planuojamą tyčinį atsiliepimų rašymą – jis nebus atkalbinėjamas ar kitaip sulaikomas nuo šių veiksmų. Gavus skundą ar komentarą – nei viešai nei asmeniškai atsiprašinėjama greičiausiai nebus. Taip pat meistras gali atrašyti/atsakyti naudojant sarkazmą, ironiją ar kitokius literatūrinius kalbos “pagerinimus”.
  • Šis punktas yra apie tai, kad priduodami daiktus remontui – iš anksto sutinkate, kad isterija paremti komentarai – nėra faktai ar argumentai. Komentarai lieka komentarais. Komentuoti ir turėti savo nuomonę bei ją reikšti gali kiekvienas šioje planetoje gyvenantis asmuo. Tą daryti nėra draudžiama. Meistras netgi už tai, kad žmonės netylėtų jeigu jiems kažkas nepatinka. Tad kai klientas grąsina kalbomis apie planuojamą tyčinį atsiliepimų rašymą – jis nebus atkalbinėjamas ar kitaip sulaikomas nuo šių veiksmų. Gavus skundą ar komentarą – nei viešai nei asmeniškai atsiprašinėjama greičiausiai nebus. Taip pat meistras gali atrašyti/atsakyti naudojant sarkazmą, ironiją ar kitokius literatūrinius kalbos “pagerinimus”.
  1. Neatsiėmus technikos po remonto per 2 mėnesius – technika yra utilizuojama. Tas žodis reiškia, kad technika bus panaudota dalim, išmesta, parduota arba priduota į specialias vietas tam, kad padengti nuostolius ir atlaisvinti laikymui skirtą plotą. Šis 2 mėnesių terminas netaikomas tik konkrečiais atvejais kai klientas informuoja, kad pvz.: “išvykau atostogų iki gruodžio 26, gal galite pasaugoti? nes tikrai atsiimsiu tarp 26 ir 28 dienos”.
  2. Jeigu klientas nieko neklausia dėl kainos – skaitoma, kad klientas sutinka su betkokia remonto kaina, kurią po remonto pasakys meistras.
  3. Pridavus išardytą daiktą – garantija po remonto nesuteikiama.
  4. Pridavus du daiktus su prašymu “padarykit iš dviejų – vieną” – sutaisomas betkuris daiktas, neatsižvelgiant į tai, kuris iš jų atrodo “gražiau”. Meistras yra technikas, jis nėra grožio ekspertas, nenusimano kurios spalvos telefonai yra gražesni. Pridavus baltą telefoną remontui ir juodą kaip donorą – meistras gali sutaisyti juodą, nes gal jam juodas geriau atrodo. Ardant abudu daiktus – kainos tarifas = x2 (arba x3, arba x4 arba kiek sugalvos meistras). Kodėl? Todėl, nes du daiktai. O kadangi du daiktai, tai du kartus ardyti reikia. O kadangi reikia du kartus ardyti, tai išsitraukus skaičiavkę ir padauginus vieną iš dviejų gaunasi dvigubai daugiau negu vienas. 2×1=2. 16×2=32. 25*2=50. Pamėginkite patys pspaudinėti knopkes. Galbūt jums kitokius rezultatus meta. Galbūt skaičiuotuvo batareika – sugedusi. Daiktai genda. Viskas genda. Niekas gyvenime neveikia. Ir tai yra gerai. Tuom reikia džiaugtis.
  5. Kadangi visi yra lygūs tai nuolaidos nėra taikomos vien dėl to, kad esate: pensininkas, senjoras, garbaus amžiaus “moteris”, “moteris” pagimdžiusi vaikų, besilaukianti “moteris” ar tiesiog “moteris”, graži ar negraži “moteris”, buvęs afganistano karininkas, studentas, studentė, šizofrenikas, debilas ar koks nors kitoks asmuo, turintis protinę ar (ir) fizinę negalią ar kaip nors kitaip manantis esąs kažkuom kitoks ir išskirtinis nei visa likusi šios planetos populiacija.
  6. Meistras visada teisus
  7. Meistras šneka, kalba, rašo, juda, kvėpuoja, mąsto – taip kaip nori, taip kaip jam patogu, o ne pagal tai, kaip kažkur parašyta arba kaip pagal kažkieno suvokimą: privaloma, priimtina, rekomenduojama, patartina ir t.t.
  8. Suremontuoti galima net ir kalėdinės eglutės girliandą. Bet tai nereiškia, kad remonto kaina = įsigyjimo kaina. Girlianda gali kainuoti 3,99 išpardavime. Girliandą gali kas nors padovanoti. Girliandą galima rasti prie konteinerio. Girliandą galu gale, galima nu*yzdinti. Bet girliandos remonto kaina priklausys nuo to kaip meistrui galvoj susišvies.
  9. Kas nustato kainas ir kodėl tokia kaina? Atsakymas: AŠ (Meistras) nustačiau tokią kainą. Kaina yra tokia, nes aš tiek paskaičiavau. Arba tiek sugalvojau neskaičiavęs.
  10. Meistras nėra skolingas spausti jums rankos.
  11. Meistras neskolina įrankių.
  12. Meistras bet kada gali nuspręsti, kad visi šitie punktai nebegalioja.
  13. Punktai yra kuriami kasdien realiu laiku – Meistro galvoje, tad galioti gali ir tie punktai, kurių čia nematote. Kadangi jie dar neparašyti ir jūs jų negalite perskaityti. Galbūt ir neperskaitysite, nes jie ir nebus parašyti. Bet dėl visa ko – jie galioja. Punktas skirtas “advokatams”, kuriem prastai su finansais ir visu gyvenimu bei kitokiems “teisybės” specialistams iš įvairiausio kosmoso.
  14. Meistras niekam nieko neskolingas
  15. Šis dokumentas betkada gali būti redaguojamas (redaguoti gali tik meistras, tik tas, kas visą tai sukūrė) be atskiro pranešimo ir kiekvienas, tapęs klientu – iš anksto sutinka su viskuom kas buvo, yra arba bus parašyta šiame dokumente, betkokiu paros metu, betkokią valandą, betkokią dieną, minutę, sekundę, akimirką, momentą, betkokiomis aplinkybėmis, sąlygomis ir t.t.
  16. Jei kokio nors punkto šiame sąraše šiuo metu nėra, bet meistras dabar apie jį galvoja – toks punktas galioja taip pat.
  17. Ką galvoja meistras – žino tik pats meistras.
  18. Meistras ne laužo, meistras taiso. Sulaužyti jau sulaužytą arba neveikiantį daiktą – pagal faktą – neįmanoma. Daiktus laužo tas, kas kreipėsi dėl taisymo paslaugos, o ne tas, kas teikia taisymo paslaugą. Logikos pradmenys.
  19. Meistro politika paremta absoliutizmu. Ne demokratija, ne konstitucine monarchija, ne liberalizmu, ne dar kažkuom tai, o – Absoliutizmu. Tai reiškia, kad – kas susišvies Meistro galvoje – tas ir bus. Pavyzdžiui, apskaičiuos meistras, kad televizoriaus remontas kainuoja 70 – reiškias jis tiek ir kainuoja. Nei centu daugiau nei centu mažiau. Ne 70 atėmus detalių kainą, ne 70 atėmus darbų kainą, ne 70 atėmus lydmetalio kainą, o tiesiog 70 už tai, kad iš neveikiančio televizoriaus buvo padarytas veikiantis. Taškas.
stitch ant galvos 1

Garantinės sąlygos. Priėmimo, remonto eigos, vykdymo, ir atidavimo taisyklės | +370 64 600 910 | meistras910@gmail.com | Ateities g. 9A, Vilnius | Facebook.com/910.lt

Raktiniai žodžiai: antivirusinės programos įrašymas, aparatinė profilaktika, apžiūra, atnaujinimas, ausinių remontas, bios atnaujinimas, bios perrašymas, bios remontas, buitinių prietaisų remontas, detalių keitimas. diagnostika, draiverių įrašymas, duomenų atkūrimas, elektronikos komponentų litavimas, elektronikos remontas, formatavimas, garantija, garso aparatūros remontas, gedimo nustatymas, google account. nuėmimas, ios perrašymas, kietojo disko keitimas, kištuko keitimas, kolonėlių remontas, kompiuteriu taisymas vilniuje, kompiuterių meistras vilniuje, kompiuterių taisykla, konsoliu atrišimas. konsolių remontas, konsultacija, korpuso klijavimas, krovimo lizdo remontas, maitinimo grandinės remontas, maitinimo lizdo remontas, mobilių prietaisų remontas, navigacijų remontas, navigacijų. žemėlapių naujinimas, office įrašymas, operatyvios atminties keitimas, pagrindinės plokštės remontas, pin kodo nuėmimas, planšetinių kompiuterių remontas, profilaktika, programinis ir techninis. remontas, programinė profilaktika, programų įrašymas, pultelių remontas, slaptažodžių šalinimas, technikos remontas, techninė profilaktika, telefonų atrišimas, telefonų remontas, telefonų taisykla. windows perrašymas, 10, 3g, 4g, 7, 8, agp, acer, apple, asus, bsod, bad sector, blackview, bosch, cat, cpu, coolpad, dell, eco, el. technikos remontas, eurogps, freebird, gps, garmin, goclever. hdd, hp, htc, huawei, ibm, jbl, kompiuterių išorinės įrangos, kompiuterių meistras, kontaktas, lg nexus, laptop taisymas, lark, lenovo, lollipo, macos, macbook, made in china, marshmallow, medion. meizu, mio, navigon, navisat, navman, nokia, pc, pci, pda, pnd, psu, packardbell, philips, pie, prestigio, ryšio įrangos, ssd, samsung, sony, tomtom, toshiba, usb, vga, xiaomi redmi note, xperia. yoga, akumuliatorius, amerika, android versija, anglija, antena, antivirusinė, antivirusinės programos įrašymas, aparatinė profilaktika, apgraužtas, apipilta kava, apžiūra, apžiūra, taisymas, ar apsimoka, ar taisote, ateities g., atmintinės įtaisai, atnaujinimas, atsilitavo, audio, audio aparatūros taisymas, ausinių remontas, automatic restart, aušinimo sistema, aušintuvas, balsai, baltas. ekranas, baltijos šalys, baltos raidės juodam fone, baltupiai, bios atnaujinimas, bios perrašymas, bios remontas, blogai girdisi, blogas garsas, blue screen, blue screen of death, buitiniai. prietaisai, buitinių prietaisų remontas, buitinės elektroninės įrangos, cd, checkdisk error, darbui, dega led, detalių keitimas, detalės, diagnostika, dokumentai, draiverių įrašymas, dulkės. duomenų atkūrimas, dvd, dėžė, e-skaityklė, ebook, ekrano keitimas, elektronika, elektronikos komponentų litavimas, elektronikos remontas, elektronikos technika, elektrotechnika, estija, fix. formatavimas, foto, freeze, fūrinė navigacija, galinis dangtelis, gamepad, garantija, garso aparatūra, garso aparatūros remontas, garso plokštė, gedimo nustatymas, google account nuėmimas, grafinė. plokštė, greičio kameros, grotuvas, hardware, hdd error, igo primo, ios, iphone, informacija, ios perrašymas, išardytas, iškrito, išmanusis telefonas, išsijungia, išsijunginėja, išsikrovė. išsitrynė failai, iššoko, jeruzalė, joystick, jungtis, juodas ekranas, kaina, kaista, kalba, kameros stikliukas, katinas, keitimas, keyboard, kiek kainuoja, kiek trunka remontas, kietojo disko. keitimas, kištukas, kištuko keitimas, klaviatūra, klijavimas, kokybiškai, kolonėlių remontas, kolonėlės remontas, kompai, kompaktai, kompiuteriai, kompiuterinė įranga, kompiuterinės technikos. remontas, kompiuterinės įrangos derintojas, kompiuteris aplietas skysčiais, kompiuteriu taisymas vilniuje, kompiuterių galiniai įtaisai, kompiuterių meistras vilniuje, kompiuterių periferinė. įranga, kompiuterių taisykla, konsoliu atrišimas, konsolių remontas, konsultacija, kontaktai, korpusas, korpuso klijavimas, kortelių skaitytuvas, kroviklis, krovimo lizdo remontas, laido litavimas. laikrodis, lankstai, laptop, latvija, lenkija, lentelė, lietuva, linux, litavimas, lizdo keitimas, loading, lygintuvas, lūžo vyriai, maitinimo blokas, maitinimo grandinės remontas, maitinimo lizdo. remontas, maitinimo šaltinis, matrica, maumedžių g., meistras, meksika, meniu, micro sd, mikrofonas, mirksi lemputė, mobili auklė, mobilių prietaisų remontas, mobilūs prietaisai, monitorius, mp3. muzika, mygtukas, mygtukinis telefonas, mėlynas ekranas, namų reikmenų techninė priežiūra ir taisymas., navi, navigacijos, navigacijų meistras, navigacijų remontas, navigacijų žemėlapių naujinimas. negaudo palydovų, negaudo ryšio, negroja, nepasikrauna, nepasikrauna os, neprisijungia, nereaguoja į prisilietimus, nesikrauna, nesivaldo, neveikia, neveikia internetas, neveikia kanalas, neveikia. mikrofonas, neįsikrauna, nešiojamieji kompiuteriai, notebook, nukrito, numetė ant žemės, nuotraukos, nėra gyvybės, nėra pelės, nėra signalo, nėra srovės, nėra varžtų, office, office įrašymas. oksidacija, operacinė sistema, operatyvioji atmintis, operatyvios atminties keitimas, pagrindinės plokštės remontas, patikimai, pašvietimas, pelė, perdegė, perinstaliavimas, perkaito. perprogramuoti, perrašymas, pin kodo nuėmimas, planšetinių kompiuterių remontas, planšetės, plasmasė, plyšo, priedai, procesorius, profilaktika, programinis ir techninis remontas. programinis tvarkymas, programinė profilaktika, programinė įranga, programų įrašymas, pultelių remontas, radarai, radijas, radijo aparatai, ram, reinstall, remontas, repair, rozetės laidas. rusija. rytų europa, skeneris, skilo ekranas, skubiai, slaptažodžių šalinimas, spausdintuvai, spausdintuvas, srovė, staliniai kompiuteriai, stiprintuvas, stringa, sugedo, sugriaužė, sukasi ventiliatorius. sunkvežiminė navigacija, tablet, taisymas, technika, technikos remontas, techninė priežiūra, techninė profilaktika, telefonai, telefonų atrišimas, telefonų remontas, telefonų taisykla. televizoriai, termopagalvės, termopasta, tinklo plokštė, touch screen keitimas, touchpad, tvarkyklės, ultrabook, update, utilizuoti, vaizdo plokštė, vakarų europa, valdymo grandinė. vartotojų namų technika, varžtai, video, vilniuje, vilnius, virusai, vista, vokietija, vyriai, webcamera, wi-fi, windows, windows ce, windows perrašymas, windows xp, čirška, įjungimo mygtukas. įrašymas, įskilo, įtampa, šleifas, ūžia ventiliatorius, žemėlapiai, pelėda, endradarbiavimas, specialūs užsakymai, pasiūlymai, Meistras 910.lt Vilniuje